"Title" "Başlık" manasına gelir, başka mana arayanın kendi fesatlığıdır! Yoksa başlıktan gayrı title ne işimiz var! :P Dimi ama?

çok leziz bir karadeniz türküsünün fuat saka kalitesiyle yorumu efendim izlemek isteyene ahanda link

sözleri ise;

Yükledim kır atıma, torul hartamasını
Nerden öğrendim yarim, adam aldatmasını
Yükledim kır atıma, hep de tütün tayları
Sayar misun sevduğum, benim gibi aylari
Ah vaylari vaylari, geldi kiraz aylari
On beş yaşında kızın sallanıyi…
sallanıyi şalvari.

Karadeniz’in kumi, edeyırım yukumi
Cilveli kollarında, aldırayım uykumi
Ufaktır benim yarim o güğümi tutamaz
Neyleyim böyle yari dar günümde yaramaz
Yari yolladım işe, dayanamaz güneşe
Yürü buludum yürü gölge eyle güneşe

Bir sen söyle bir de ben, alalım ahımızı
E kız ananla baban çeksin günahımızı
Sevdalık nice maraz yürek yakar can almaz
Sevda halinden bilen kızından para almaz
Sevdalık ede ede çıkacak canlarımız
Vursunlar ikimizi karışsın kanlarımız

E kız gel bi horona titresin omuzların
Benim sevdam eşidur gökteki yıldızların
Burda horon olmayı, düze çıkalım düze
Bu gaybana sevdalık hiç gelişmeyi bize
Sevdalık ede ede galdım ha bu hallara
Artık ben akıllandım, basmam çürük dallara

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

