"Title" "Başlık" manasına gelir, başka mana arayanın kendi fesatlığıdır! Yoksa başlıktan gayrı title ne işimiz var! :P Dimi ama?

scrubs

Scrubs ile ilgili bi yazı yazmak istiyordum, bir kaç bişeyler de yazdım hatta. sonra sildim. uzun lafa gerek yok kanımca. bu diziden önce yaşamak istemiyordum (hayat bazen insana öyle şeyler yapıyor ki yaşama isteğini kaybediyorsun, lakin wordpress altyapısına geçtim diye boyna kafanızı presslemeyecem bu konuyla ilgili ki saolsun Scrubs geride bıraktım hepsini bkz. mutluyum🙂 )

asıl sorun şu ki 7. sezonun ilk beş bölümünü de bu gece itibarıyla tüketmiş biri olarak korku ve dehşet içerisindeyim. gene Scrubs dan önceki hayatıma geri döner miyim diye merak ediyorum. şimdi farkettim de hayatımda bir çeşit kötüye gidiş var. önceden hayatımda çok sevdiğim değer verdiğim olmazsa nefes alamam diye düşündüğüm biri vardı, gerçekti. gitti. daha sonra bir TV dizisindeki karakterleri kendime yakın hissettim (nasıl bir ruh hastasıysam) yalan da olsalar ben gibiydiler. o da bitiyor. sanırım bundan sonra banklarda yatıp, farelerle dostluk ederim. (oha artık deme, zaman/kötüye gitme eğrisine bakılırsa seçenek o kalıyor bilimsel konuşuyoruz burda)

ama çözdüm olayı. olay şudur sayın ve de sevgili okurcular (ki sizin var olduğunuzu var sayıyorum) Law of Attroction (çekim yasası). hayatında neyi çok düşünürsen o oluyor. hatta atalarımız da bunu söylemişler zamanında “bir şeyi kırk kere söylersen gerçek olur” şeklinde. hiç de öyle bank da felan yatacak değilim. kendi evimin nesi varmış. velhasıl pozitifim sayın okuyucu kitlesi (kitle olduğunuzu söylüyorum bakınız 1 kişiden 5 kişiden değil bir topluluktan söz ediyorum ki öylesiniz varsınız siz) olayı kendi başıma çözmedim tabi bi kitap adı “Secret” bi de belgesel gibisinden bi filmini yapmışlar. böyle bu felsefeyi benimseyip zrilyoner olmuş mutluluktan 15 köşe adamlar çıkarmışlar felan tabiki alayı uydurmasyon ama kendini iyi hissetmen için kendini iyi hissetdiğini kabul edip bunu söylemen sürekli bunu düşünmen gerektiği ana fikri çıkarılıp bu konuda birşeyler yapılabilir pekala. velhasıl kelam sayın ve de pek sevgili okurcu (tabiiiiğ her birinizin yeri ayrı bende) kendine iyi bak.

eveet bir kez daha alakayla başlayıp maydonoz la biten bir yazının sonuna geldik. efenim sizler için Tarkan’dan gelsin Özgürlük İçimizde. Rüzgarağ yıldığzlarağ sorduuğm tırım dı dırırım tırım dı dırırııım…

öptüm!

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

