"Title" "Başlık" manasına gelir, başka mana arayanın kendi fesatlığıdır! Yoksa başlıktan gayrı title ne işimiz var! :P Dimi ama?

anlamsal karmaşa!

başka bir arkadaşım da Ankara’ya ilk yerleştiği sırada MSN iletisi olarak “yeni bir hayata yelken açtım” kullanıyordu. yelkenli ile Ankara’ya gitmek pek pratik olmasa gerek. halbüse “yeni bir hayata kanat açtım” dese ve yahut şarkıda ki gibi “benim özgürlüğe açılmış kanatlarım var” dese mesela. dimi ama, di tabi. gerçi bunu ona soylediğimde pek gülmedi ama bana komik geldi işte. problemliyim napiym😀.

Comments on: "anlamsal karmaşa!" (1)

  1. sersefilyus said:

    “Ankara’ya yelken açmak” bu güzeldi. Ankara’da bana kalırsa yeni bir hayata bile başlanmaz. Ben eskilrde çok severdim Ankara’yı ama Ankara D.C ‘nin meğerse en güzel yanı araç camından bakıldığı kadarı imiş. Geriside teferuatında gizli imiş aman hep gizli kalsın.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

