"Title" "Başlık" manasına gelir, başka mana arayanın kendi fesatlığıdır! Yoksa başlıktan gayrı title ne işimiz var! :P Dimi ama?

çözümleme

bir muhabbet esnasında arkadaşım olan bir kişi (bknz: sosyalmekan) şöyle bir cümle sarf etti. “Ben bu yabancı kızları çözemedim arkadaş!” bu serzenişten şöyle bir çıkarım yaparsak bu kimse yerli kızları çözmüş. Kendisinden ders almak istiyorum. Ben kendi imkanlarımla bir kaç tanesini çözdüm ama, bin bilsen de bir bilene sor demiş atalarımız.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

