"Title" "Başlık" manasına gelir, başka mana arayanın kendi fesatlığıdır! Yoksa başlıktan gayrı title ne işimiz var! :P Dimi ama?

Turizm Atağı!

Sizlerle 14. yıl. sloganını gördüğüm SEMA Turizm firması (kendisi Giresun merkezli doğu karadeniz otobüs firması efenim) ilginç olan ise bu adamlar bu kafayla nasıl 14 yıldır bu piyasadalar. bakın anlatıyorum.

olay bir:
bir arkadaşım İstanbul’dan Giresun’a SEMA Turizm ile yolculuk yapmaya kalkar verir. yolculuk başlar, gecenin bir körü çorumda bir yerde araç bozulur. yolcular şoförden bilgi alırlar. bilgi ise şöyledir. “ben ne bileyim kardeşim bu araba kiralama bende bayram süresince çalışıyorum firmayla görüşün” firma ile görüşülür firma olayı ele alır. “tamam kardeşim ya tamam gelin bilet paranızı alın” gidilir ve bilet paraları talep edilir. fekaaat hepsi değil bir kısmı. çünkü başka bir kısmı da Çorum’dan Giresun’a geldikleri minibüs için kesilmiştir. (olay çok daha detaylı olmasına karşılık özet geçtim efendim arkadaşları 6 saat sonra jandarma kurtartmış olup Giresun a ulaşmalarını sağlayan minibüs ü de Jandarma temin etmiştir)

olay iki:
Giresun’dan İstanbul’a gelinecektir. talihsiz yolcu (bknz. ben) SEMA Turizm den başka bilet bulamaz. arkadaşının başına gelenleri bildiği için tırsarak da olsa biner otobüsüne. Saat 20:30 a dır bileti lakin 20:55 e kadar kalkmaz otobüs zira yolcu beklemeyizdir. olaysız İstanbul’a inilir. servise binilir. servis şoförü herkese en az 5’er kere nereye gideceklerini sorar. herkes en az 5’er kere cevap verir. inen her yolcudan sonra kalanlara yeniden sorulur soru, herkes cevaplar. sıra bana gelir, dikizden bakılır babacan bir edayla sorulur “genç sen nerde ineceksin” sorun çıkarmak istemeyen ben “Üsküdar merkez” der. aslında başka bir yere gidecektir lakin biliği kadarıyla servisin tersi yöne düşmektedir ikameti o yüzden merkezi seçer, orada taksiyle geçecektir. lakin heyhat şoför köpürür.

“lan görmedinmi demin döndüğüm yeri neden söylemiyorsun Üsküdar’a ineceğini bla bla bla saygısız bla bla bla terbiyesiz bla bla bla…”

“abicim hakaret etme bilmiyorum İstanbul’u karış karış, zaten söyledim defalarca merkez diye herkes şahit burda”

bir onay homurtusu olur

“götürmüyorum lan in aşağı”

“…”

“in lan arabadan”

“nasıl? nasıl gidecem burdan ben evime”

“taksi tut”

uzar gider bu sohbet de nihayetinde servis aracından atıldım. SEMA Turizm e teşekkürler.

Comments on: "Turizm Atağı!" (1)

  1. jandarmanın kurtardığı o bir arkadaş olarak hikayem’in
    birinci http://sosyalmekan.wordpress.com/2008/10/10/sema-vs-simsekler/
    ve
    ikinci http://sosyalmekan.wordpress.com/2008/10/13/sema-vs-simsekler-2/
    kısmı

    efendim, yzıklar olsun diyor, bunun parayla pulla değil insanlık ile alakalı şeyler olduğunu bir kez daha vurguluyoruz…

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

