"Title" "Başlık" manasına gelir, başka mana arayanın kendi fesatlığıdır! Yoksa başlıktan gayrı title ne işimiz var! :P Dimi ama?

dinle neyzen’den

Neyzen Tevfik nasıl olunuyor cok merak ediyorum, ne gelmesi lazım insanın basına bu şekilde hayatın “kaynak kod”larına bakıp tam yerine manzara koymak için, ne mi saçmalıyorum al buyur;

dudağında yangın varmış dediler,
ta ezelden yayan koşarak geldim.
alev yanaklara sarmış dediler,
sevda seli oldum, taşarak geldim.

kapılmışım aşk oduna bir kere,
katlanırım her bir cefaya, cevre
uğraya uğraya devirden devre
bütün kainatı aşarak geldim.

yapmak, yıkmak senin bu gamlı ömrü.
ben gönlümü sana verdim götürü.
sana meftun olduğumdan ötürü
sarhoş oldum neyzen, coşarak geldim.

daha fazlası için buyur burdan yak

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

