"Title" "Başlık" manasına gelir, başka mana arayanın kendi fesatlığıdır! Yoksa başlıktan gayrı title ne işimiz var! :P Dimi ama?

Öyle bişe vardıya kısa bi sure önce, hani herkesin dilindeydi “yeni bi arama motoru varmış, google dan iyiymiş” diye dört bi koldan mevzusu geciyordu. hatırladınız dimi haberi. peki neydi o arama motorunun adı? aklıma geldi durduk yerde ya boyle bisey vardı noldu diye sordum arkadaslara, adını hatırlayamadık. e hani google ı sollayacaktı. ahanda linki sevgili okuyucu www.cuil.com zor oldu ama hatırladım bi hız testi yap istersen solluyo mu google’ı kendin gör. ben begenmedim pek…

Bu günlerde yaptığın işi duyuracaksan google’a geydüreceksin arkadaş, prof. oldun diyelim uğraştın didindin, kadayıfa döndürdün canım bukleleri ama kimsenin haberi yok. hemen vazgecmek yok gapdurdunmuydu google’a gereken ilgiyi yakalarsın. ahanda bak Fizik uzmanı Alex Wissner-Gross öyle yapmış. Küre ısındı google yuzunden siz hala Paris Hilton un videolarını arayadurun yanacaz hepimiz serzenişinde. üstelik bu haykırışın cehennem kaygısıyla da alakası yok tamamen bilimsel. aha inanmazsan kendin bak okuyucu bakiiim!

Bi de bi ara inekler sıçıyo((!) cok afedersin okuyucu bu fiili başka kelimeyle nasıl daha kibar anlatırım diye düşündüm ama bulamadım valla özür efenim) diye küre ısınıyo dedilerdi dimi la vardı oyle bişiler.

Comments on: "Google katili arama motoru!" (2)

  1. google’ın katili daha hamaratmış demekki😉

  2. yazınız üzerine hatırladım da tekrar kullandım cuil’i. ufak tefek gelişmeler olmuş ama hala katil olmanın yanından bile geçmiyor…

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

