"Title" "Başlık" manasına gelir, başka mana arayanın kendi fesatlığıdır! Yoksa başlıktan gayrı title ne işimiz var! :P Dimi ama?

my hearth burns with your longing
im woozy with your spectre
you are my life, you are my soul
what im gonna do with me without you
i didnt forgot even if you forgot
my wound goes deep, im so worse
aeaaah i didnt tell you to inquirers
i cover you up from myself
i cant break up from your hands
i cant break up from your eyes
i cant break up from your rose shaped face
dont throw me away!..

performed by İbrahim Tatlıses (something like Abraham Sweetvoice :P)

hani bunun Türkçesi de olsa dadından yinmezdi diyenler için
İbrahim Tatlıses – Ayrılamam
Kalbim yanar hasretinle,
Basim döner hayalinle,
Canim senin, ruhum senin,
Sensiz ben beni neyleyim,
Unutmadim unutsanda
Yaram derin cok beterim,
Ahh anlatmadim soranlara
Seni kendimden gizledim
Ayrilamam ellerinden,
Ayrilamam gözlerinden,
Ayrilamam gul yuzunden,
Atma beni!!

Comments on: "Superzor hizmet II -i cant break up-" (1)

  1. oıooooooooooooo

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

