"Title" "Başlık" manasına gelir, başka mana arayanın kendi fesatlığıdır! Yoksa başlıktan gayrı title ne işimiz var! :P Dimi ama?

Arash – Pure Love

Son günlerde facebook sağolsun arayıp da bulamadıgımız her halttan haberdar olduk . 2-3 günde bir yeni bişeyler popüler oluyor ve aynı hızla ortadan kayboluyor. POP çılgınlığının, tüketimin son raddesindeyiz.

De ki hiç mi bişeyler üreten yok? Tabi ki var ama orjinalite kayboldu herkes biyerlerden bir şeyler çalıyor, kendine mal ediyor ve nasıl bir yüzsüzlüktür asla anlayamıyorum çıkıp ortaya ahanda ben yaptım super oldu kafasıyla dolaşıyor gurur duyuyor.

Noldu hemşo neye kızdın bu kadar diycen buyur efendim ahanda klip (izleyin ama meshuliyet kabul etmiyorum) Arash diye bir amca (kendisi Azeri asıllı Tahran doğumlu İsveç’li şarkıcıymış viki öyle diyor) çıkmış bir klibi var Pure Love diye, kac aydır, harika klip, mükemmel aşk bilmem bişisi felan diye gonderir durur arkadaşlar facebook’da. Bu satırdan itibaren saydıracaklarımı lütfen kimse kişisel almasın zira direkmen (süpermen gibi bi kahraman bu da radyoaktif elektrik direğine çarptıktan sonra direkmen olarak maceradan maceraya koşar) bu klibi yapan kafalaradır serzenişim, klibi, şarkıyı, amcanın sesini felan beğenmiştirsiniz benim olayım sizinle değil. Sihtir ordan yavuşak ne anlarsın gibisinden her turlu yorum şahsımı bağlamaz aksine okuduğunuzu anlamadığınızın göstergesidir.

Ghost filmini bilenler bilir efendim. Türkiye’de 1990’da gösterilmiş Patrick Swayze, Demi Moore filmidir. (ayrıntı) sen tut filmin özetini cıkar, bununla klip yap. Ya ben Ayna’ya bi taraflarımla gülüyorum (müzik grubu olan aynaya yoksa, ayna karşısına gecip kendi kendime gülmüyorum, manyaklık da bi yere kadar :P) In Flames’in Cloud Connected klibinden araklamasyon Aşık Oldum Anne klipleri yüzünden, bu amca uluslararası bağlamda bu araklamasyon yapmış herkesler de yiyor. Bu orjinallik değil ki, bilakis acınası derecede komik. İnsan ne kazanabilir ki başkasından çaldığı eserle. Böyle kimselerin sırtını sıvazlayıp “olsun hepsi geçer, herkes yaratıcı olacak, herkes sanat üretecek diye bişey yok sende zanaatkar olursun, yapabildiklerinle yetinir kanaatkar olursun ama çalma kardeşim” diye uyarmak lazımgelir. Hepsini anladım da seramik çanak yapma olayını anlayamadım gitti ulen filmin olayı bu sahneydi zaten. Yuh! Madem çalıyonuz çaktırmadan yapın şu işi. Üstelik Ayna’nın araklamasyonu farkedilmeyebilir bile zira kitleleri farklı.

Arash amca ki kendisi İsveç’te çok beğenilen, bağırlara, basılan, aşık olunan, sahnesine don atılan oraların “Tarkan”‘ı da olabilir, mümkündür herkeslerin sapsarı olduğu memlekette esmer adam. Bir bilenin ifadesiyle “Körler ülkesinde tek gözü olan adam kraldır” Hepsi tamam da benim anlamadığım nasıl ortaya çıkıyor acaba bu fikirler. Oturuyolar amcalar şimdi “İsveç’teyiz tamam, buranın hatun kitlesi bıkmış limon gibi heriflerden Allah’a çok şükür kapkara yağız mı yağız delikanlıyım boyum posum normal bi eksik tarafım da yok. Olay zaten pakete bakıyor, azcık boole ciks giyinsem bi de şarkı patlatsam, hemde kendi dilimde soylesem etnik felan ayağına yatsam. Memleketteyken bi film vardı hayalet diye video izletilen kahvelerde bi oralet içip izliyoduk süperdi, aynısından bi de klip patlatırız zaten burası çok kuzeyde kalıyo burdakiler bilmez bu filmi, ooh süper, dadından yinmez” şeklinde beyin fırtınaları mı oluyor nedir. Nasıl bir kafadır bu? Böyle acaip kafalara harbiden şaşırıyorum. Arash amcanın ismini Arakh diye değiştirsem cok yerinde olur diye de düşünmekteyim. (Bizim memlekette Emrah taklidi Emral diye adam vardı lan, ne kötü günler geçirmişiz)

Mevzu süper, aşkın ölümsüzlüğü felan harika ama bu şekilde olmuyor. Bakınız Nickelback nasıl da işleyivermiş ölüm – hayalet – aşk olayını. Al bak zamanıyla da yazmışım zaten gene de vereyim burden linkini izle, dinle, hüzünlere efkarlara gark ol, kulakların müzikalite görsün… şuradan
Nickelback – Someday konulu yazımıza girizgah

Comments on: "Arash – Pure Love" (1)

  1. çiğdem said:

    herkesin megastar diye tabir ettiği bana göreyse biyerlerimin kenarlarının bile starı olamayacağı şahıs tarkan bile hayalet filminden alıntı yapmıştı hüp klibinde yani ne kadar ünlü olduğun hangi ülkede tanındığın ve popüler olduğun önemli değil herkes emeğe saygı duyulmanın ne demek olduğunu bilmediği için herşeyin taklidini ki taklidinde bir raconu vardır bunlar tamamen aynısını yapıyorlar aşmışlar kendilerini yapmaktalar acaba bu film olmasaydı merak ediyorum neyi araklıcaklardı leyla mecnuna kadar giderdi bu yol eminim…

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

