"Title" "Başlık" manasına gelir, başka mana arayanın kendi fesatlığıdır! Yoksa başlıktan gayrı title ne işimiz var! :P Dimi ama?

ben küçükken

beş yaşındaydım evimizin üstünden, yükseklerden bi helikopter geçti kendimi çok şanslı hissettim helikopter görmüş biriydim artık…

ilk defa evimin sokağından ayrılma sebebim gazoz kapağı toplamak içindi…

ben küçükken “şakşak turizmin yavşak yolcuları” şeklinde başlayan bi tekerlememsi vardı lan! uyuz oluyodum en sevmedigim çocuk şakasıydı…

olmamama rağmen derken ki “olmamama” kelimesi ne pis kelimeymiş ya Ceza şarkısı gibi, mama ma ma maykrofoun…

bi de zamanıyla portakalı soydum başucuma koydum durdu bi süre orda, yemedim, bakalım dedim noluyo. böyle süzüldü, buruştu, karardı, it boku gibi bişiye döndü koktu felan attım sonra…

herkes fasulye çimlendirdi evde fasulye yoktu nohut çimlendirdim küçük yeşil yaprakları var çok güzel fasulye gibi de kokmuyor çimlenme süresince çok sevmiştim…

3. sınıfta kızlar öptü beni, o günki kadar mutlu olamadım bi daha…

tayfun’un hadi yine iyisin şarkısını ezberledim ama söyleyemedim sınıfta hiç, utandım, helvacıoğlu flüt’üm vardı onunla çaldım felan…

helvacıoğlu olmasına rağmen neden flüt üretiyor bu adamlar diye de düşünmüşlüğüm vardır…

mahallede bi çocuk vardı, kavga ederdik, yaşı benden küçüktü ama ben dayak yerdim hep karın boşluğuma vuruyodu olm karnım ağrıyodu benim napim…

ya 3. sınıftayken süperdi ya kızlar beni öpmek için sıraya giriyodu ben onları öpecem diye binbir takla atmıyodum. gene 3. sınıfta olmak istiyorum ben…

Hakan anneme “Aykut bilmemkimi seviyor sınıftan” demişti. yok ya yok hayır hayır valla bak diye yalanlamaya felan çalıştım niyeyse sevmek ayıp bişey gibi geldi herhalde o zaman…

Ford minibüs olan dolmuşlar Magirüslerle değiştirildiği ilk zamanlarda otomatik kapı açılır açılmaz kaçıyodum parayı vermeden🙂 her zaman diil tabi…

Turnike vardı Seç Bakalım vardı Gol Show, İner Misin Çıkar Mısın, Hayat Ağacı, Yalan Rüzgarı, Uzay Yolu, MacGyver felan vardı…

ay dede ay dede yolculuğun nereye?..

Comments on: "ben küçükken" (6)

  1. dıbıdık said:

    demek sadece 3sınıfın kızları öpünce çoooook mutlu oldun öyle miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii? yazdım duvara seniiiiiii🙂

  2. öteki mutluluk yarım kaldı, belki o yüzdendir yazmadım buraya…

  3. Yavuz Altıyaprak said:

    bu duvara işemek yasaktır😀

  4. e adım yazılı bi de serbest olsaydı işemek😀

  5. Yavuz Altıyaprak said:

    bu duvara işeyen vatan hainidir…

  6. Tuba Çakır said:

    o kızlardan biri bendim. ne güzeldi lan! aykut’u öpmüştüm!😉 iddia üzerineydi ama öpmüştüm. hatırlıyorum, o an ki duygum sadece “hepimiz kardeşiz!” felsefesinden besleniyordu. hey heeey o zamanlardan atmışım demek “peace&love” inancımın temellerini. hatta belki de bu hissiyatımın ilk dışavurumudur.evet evet, sen benim ilk eylemimsin aykut!😉 sonra erhan yememiş içmemiş abime söylemişti abimin arkadaşlarının yanında, durumu abilik gururuna yediremeyen abim şakkadanak yapıştırmıştı suratıma bi tane. sonra ağlamıştım ben. ama hiç vazgeçmedim; peace&love!

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

